leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

مسافر

نمی دانم این وهمی که وجودم را فراگرفته از رفتن توست یا دلیل دیگری دارد که مدام باید روی بر بتابم و این هالهء درون چشمانم را پنهان کنم !

 

من که نه به اجاق خاموش چشم دوخته بودم و نه طمع شــــعله ای را به انتظار نشسته بودم، کــــــه چونان خردک شرری درخشیدی و اثر لمس تمام جزییات را زیر این پرده خاکستری رنگ به جا گذاشتی .

 

خیالی نیست مسافر !

نمی دانم در پشت سبزینگی چشمانت چه جــاری بود که انعکاس زلالی اش را در تیرگی چشــــمانم نیافتم . هر چه بود . . . اُبهتی بود که عجز چشمانم را نادیده می گرفت و با من یکی می شد ! به گفتگو می نشست و گوش می داد . . . هرچه بود نور بود که سخن می گفت و نور بود که می نوشیدم !

 

گفتم که بعضی به خاطره می روند و برخی در خاطر می مانند. در عجبم از این مدت کم و عمق زیادی که در خاطرم مانده . اعجاز است پسر ! مانند همان لبه نازک کاغذ همیشگی ، زخمی به جا می گذارد عمیق تر و پایدارتر از هزاران دشنه . . .

 

 

دلم برایت تنگ خواهدشد مرد بزرگ !

نه آنگونه که دلم برای دیگران تنگ می شود ،

و نه آنگونه که شیفته وار دوستت داشته باشم . . . نه !

اما دلم برایت تنگ خواهد شد آنگونه که باید روی بر بتابم تا نبینی گواه دلتنگیم را .

  

تکه های پازل را جمع می کنم . بازی تمام شد و آخرین تکه از پازل را هر چه گشتم نیافتم ! بعضی اوقات پیش از آنکه فکرش را بکنی اتفاق می افتد .  و حال " این منم . . . زنی تنها در آستانهء فصلی سرد ! "

 

غربت را که لمس کردی به خاطر بیاورم

و دلتنگ که شدی آسمان شب را نگاهی بینداز . . . چرا که آسمان است که اینجا و آنجا همین رنگ است!

 

 

 

. لحظه ها می گذرد .

. . آنچه بگذشت نمی آید باز . .

. . . لحظه ای هست که دیگر نتوان شد آغاز . . .

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم شنبه 21 مرداد 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://darya777.persianblog.com

یه بار برام نوشتی : ...ومسافر که سفر آغاز کرده بود بی مهابا میرفت ٬ گریه ای بدرقه ی راهش بود ... سما جونم من آپیدم ٬ دارم میرم ٬ وقتی برگردم کلی کار داریما ٬ یه مدت میخوام ننویسم میدونی آخه نوبت من تموم شد ٬ یه برگ برنده دارم مثل تو . وجدان دردم خوب شد . میخوام یه مدت ننویسم . راستی عزیز دل ! یادته همیشه میگفتی ؛ میتوان بر درخت تهی از بار زدن پیوندی ... آره دیگه پس میشه ! بخند گلم که زندگی در امید خلاصه میشود . به امید روزهای خوب و پر از شادی اونیکه برات همیشه دعا میکنه؛ مریم !

همیشه برات می نویسم . . . پشت سر مسافر گریه شگون نداره !!
ممنونم گلم.

پریا شنبه 21 مرداد 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://naghmeye-bamdadi.blogfa.com/

سلام
زیباست : لحظه ای هست که دیگر نتوان شد اغاز
بهتر آن است که غفلت نکنیم از آغاز . . .
...
موفق باشی .

سلام
بله : بهتر آن است که غفلت نکنیم از آغاز
لحظه ای هست که دیگر نتوان شد آغاز . . .

عادله شنبه 21 مرداد 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://aeko.blogsky.com

بیا تا برایت بگویم که تنهایی من تا چه اندازه بزرگ است و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد...

و چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی دریا باشد !

عبدا... راستگو یکشنبه 22 مرداد 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://www..mrj1365.persianblog.com

نمیدونم چرا یه مدته به هر وبلاگی که سر میزنم بوی غم و غصه و درد و دغدغه و خلاصه از این جور چیزا میده ....

اگه فقط به وبلاگا سر نزنی و بو نکشی . . . اون وقت ممکنه برداشتهای دیگه ای هم داشته باشی !

چشم تو چشم سه‌شنبه 24 مرداد 1385 ساعت 09:28 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

نه خداییش فکر آی کیوی منه بیچاره رو نکردی ؟:-w
نه جون من .. یه نگاهی به من بنداز ....
دیدی ؟:-؟
الان به نظرت چقدر فهمیدم چی گفتی !!؟!
من به کمک احتیاج دارم الان !!D:

شکسته نفسی می کنی مهندس ؟ D:
نگاه . . .
ندیدم !؟ خداییش این سونا رفتنات کار دستت داد !!؟!
بابا بی خیال !! کمکه که به شما احتیاج داره . . .

مسابقه نویسه چهارشنبه 25 مرداد 1385 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.mgpixel.ir/nevise

بودن و رفتن این است، تنها با انتخاب یک اسم به صورت رایگاه صاحب 1 دامنه رایگان + 250 مگابایت از از سرورهای قدرتمند لینوکس شوید.
روال کار خیلی ساده است به آدرس یادداشت شده حرکت کن و کمی خلاقیت نشون بده و از این به بعد روی سایت اختصاصی خودت یاداشت بنویس .
با تشکر

همش کمی خلاقیت . . .
اصلاْ اینایی که گفتی چی هستن !؟! من که بلت نیستم . . . نمنه !!

مهرانی... چهارشنبه 25 مرداد 1385 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com/

لحظه ها می گذرند
آنچه بگذشت نمی آید باز
لحظه ای هست که دیگر نتوان شد آغاز ...

لحظه ها در گذرند
لحظه ای هست . . . که هرگــــــــز نتوان شد آغاز !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد