leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

منطق

 

رفت جلو . همچین خوشگل تو چشماش زل زد . گفت می دونی کلاْ من آدم منطقی هستم و الان دقیقاْ منطقم حکم می کنه که .....

وقتی داشت برمی گشت جای مشتش جراحت بزرگی روی دماغهء غرور پسرک گذاشته بود ! 

پ.ن : ندارد !!

نظرات 7 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 09:24 ق.ظ


«گروپ اسرار ماوراء شروع به کار کرده است»

با عضویت در این گروپ می توانید ایمیل های گروپ در موضوعات زیر را دریافت کنید:

اسرار و رموز زندگی، موفقیت، ارتباط با ماوراء و شناخت حقیقت نامحدود انسان
اعمال خارق العاده و استثنایی
کتاب های الکترونیک نایاب و ارزشمند (رایگان)
کلیپ های جذاب و جدید
معرفی سایت ها و وبلاگ های برتر
...

http://groups.yahoo.com/group/Asraremavara

مریم دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 05:59 ب.ظ

اصولا تجربه ثابت کرده آدم عاقل باید منطقی باشه فدات شم... من تو کف این دماغه ی غرور اون پسره ام ... اینا رو خیلی باحال اومدی ....

مریم دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 06:01 ب.ظ

سما این جریان به جون خودم یه چند صفحه ای پ.ن داره .... یاد سمانه دوستت افتادم ... نمیدونم چرا... حرکتش منو یاد اون انداخت !... حال میکنی از همه جا بیخبر چه تفاسیری میکنما !....

مریم دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 06:04 ب.ظ

سما دوستت دارم..... یاد نمایشگاه پلیس.... واییییییییییییییی !.... ولش کن باز دلم آب میشه اینجوری.... بی خی خی ..... عکسای شمال رو با عکسای تولد اسکن میکنم واست میفرستم !.... خدایی اون عکسای شمال چقده خاطره انگیزه !..................



بوس بوس




فیلن بای

مهرانی... سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 07:20 ق.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com/

چه خفن...
چقدر آپدیت...

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مریم چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 11:44 ب.ظ

خسته ام...... میفهمی ؟ نگو بهشته ؟ امشب خودم جهنمو با همه ی وجودمو درک کردم! نگو خوش که نیستی خوشی رو با طعم تلخش ....... اشاره میکنم به قضیه اون چشم پزشکی که گفته بودی.... حالا فهمیدی ؟ خسته ام !.......

مریم چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 11:47 ب.ظ

حتی دیگه نای دم زدن ندارم....
فردا آغازی دیگر است ...
تو کنج کدام اتاقک در تاریکی من گریه میکنی ؟
آیا کافی نیست ؟ این همه .....
دوستت دارم و این تمام غصه ی منی است که از تو دورم ....
بذار ساده بگم مثل خودت : کمی بیشتر از خیلی ٬ انگار ملولم ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد