leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

یاد باد !

 

ماه بالای سر آبادی است
اهل آبادی در خواب

روی این مهتابی
خشت غربت را می بویم!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من ... هنوز هم ،
تک‌تک اشتباهامو دوست دارم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سانسور شد !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

طبق روال قبل با یه روز تاخیر

* eyewitness تولدت خیلی مبارک *

عسل - آرزو - مریم - سما

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرانی... دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com/

سلام دوست جون خارجی....
اینجا سرما اومده....نوید یه برف بازیه اساسی رو میده...
آمار سانسورت زیاد شده ها...

مریم دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام
برو از آرشیو ۱۹ مهر پارسال رو از وبلاگ من بخون
عین اون بارون دیروز اومد !... امسال اولین بارون پاییز چند روز زودتر بارید
شاید بارونای پاییز تهران هم دلش برات تنگه !
سما ۱۹ مهر امسال کجایی ؟ میبینی چه دنیاییه ؟

دیروز همه ی وجودمو زیر بارون شستم اما این غبار دلتنگی رو هر کاری کردم نشد .. نشد .....

میخوام یه آپ کنم ... نمیشه !
قبل بارون ... نوشتم همه چیز آماده ی یه دلتنگیه ... فقط بارونش کمه ! اما آپ نکردم !... حالا دیگه هیچی کم نیست... دلم تنگه !

شاید وقتشه که .....
شاید وقتش شده باشه که ....
بماند ....

دوستت دارم رفیق !... به امید یه شب بارونی ... که مثل قدیما از اندی تا قمیشی گوش بدیم و ..........

مریم دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

من هم از همین جا میگم :

تولدت مبارک محسن خان !

سعید جمعه 20 مهر 1386 ساعت 10:42 ق.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

خوشم میاد که هر سال ۱۶ مهر آپ می کنی!

جای بسی امیدواریه که هنوز تک تک اشتباهاتت رو دوست داری. یه جورایی آدم با همین اشتباهاش زندس ...

تولد محسن خان هم مبارک ...

محمد دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.mami23.persianblog.ir

خوب اشتباهم مال آدمه
از جنبه تجربه بهش نگاه کن

محسن جمعه 27 مهر 1386 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام
خیلی لطف کردی
از همگی ممنون

مریم دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 05:18 ب.ظ

میدونی سما ٬ غربت مرز نمیشناسه .... کافیه حس کنی بیگانه ای .... جنس غربت اونجا خیلی فرق داره با اینجا٬ میدونم .... اما یادت باشه تو رفتی و جماعتی رو مثل خودت غریب کردی ... یه اکیپ ِ همیشه همراه .... مشتاقانه منتظرتیم رفیق !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد