leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

camel-back rider


بخوانید !

پ.ن : از اول فوریه هی می‌خوام هیچی نگم ... نشد آخر ! فکر کن ... هی جلوی ملتی که می خوان به احمقانه ترین شکل با مرز جغرافیایی بسنجنت و هی عرب و فارس راه بندازن ، مقابله به مثل کنی و  فیگور بگیری که بابا " آی ام پرشین ... میو " ... ما هخامنش ، فرهنگ ، تمدن ، شما .. هه ... ملخ ، شتر ، انتخاباته ِِِ نذار بگم دیگه  ... و باز هشدار بدی که فلان و بهمان و آزادی فکر و این حرفا ... بعد یکی گند بزنه به همه چی !! حالا طرف نصفه شب ، سه شب بعد قضیه ، که من فکر کردم خداروشکر که خیلیا نفهمیدن ... اس ام اس بده که هی فلانی .... داشتی می گفتی ... !!
هی ... هی ...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 02:35 ق.ظ http://3aban.blogsky.com

سلام.

ماشا الله ایرانی جماعت هر جا میره باعث غرور آفرینی و افتخاره!!
مضحک ترین حرفی که شنیده بودم:
You can't expect all males to control themselves when the breasts are out

واقعا نمیدونم چی بگم!

محمد یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.mami23.persianblog.ir

سلام.
حرف باد هواست...البته خیلی چیزا از همین حرف شروع میشه ولی حرص نخور و با خونسردی طرف رو آب بکش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد