leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

ای خوشا سرو ...


به آسمان نگاه می‌کنم. لبخند می‌زنم. دلم طعنه می‌زند که هی سیاهی، بی‌نهایت هم که باشی فانوس روشنایی اینجاست. در دلم کاشته بودمش، حالا سبز شده، قد کشیده ... بهار آینده هم میوه خواهد داد... از دلم تا چشمانم! پنجره را می‌بندم. زری نگاهم می‌کند، می‌گوید چه بی‌تعلق شدی... رَها، شاد... می‌گویم لعنت به هرچه تعلق، چه تکه‌‌ای از خاک چه تکه‌ای از دل! می‌‌خندد.

نه بَسته کَس به من دل
                               نه‌ بسته ام به کَس دل
چو تخته پاره بر موج ...
                               رَها،
                                         رَها، 
                                                 رَها من !

پ.ن : 
برای مرد باران؛ Leosama ترکیب
دو کلمه Leo و Sama هست که Leo ، به معنی پنجمین
صورت فلکی یا همان برج شیر ( مرداد ماه ) می‌باشد و معرف برجی هست که من در آن به دنیا آمدم. Sama هم چهارکلمهء اول اسم من هست که به این نام صدا زده می‌شم.

نظرات 4 + ارسال نظر
جف دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام...
سمای عزیز...
ممنون که در ۲۵ بهمن ۸۶ به جف سر زدی.
این نوشته ی اولتو جف خوند و خوشش اومد. تو هم مردادی هستی؟!
همیشه شیر بمون.
جف امیدواره در سال ۸۷ شد و خوشبخت و موفق باشی.
به زی...

چشم تو چشم سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 12:39 ب.ظ

چهار کلمه نه ... چهار حرف !

محمد جمعه 9 فروردین 1387 ساعت 09:43 ق.ظ

شما انقدر لطف کردی در حق دیگران که بالاخره بعد قرن‌ها ترکیب این اسم وبلاگ رو توضیح دادی که نگو.
نکن از این کارا با مردم.چه کاریه که بعد از این همه ماه میای توضیح میدی؟دیگه به چه درد می‌خوره آخه؟
آدم به کی می‌تونه بگه آخه!!!!
چطوری؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 11:19 ب.ظ

.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد