leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

ای شب به سحر برده ...


با من صنما دل یک دله کن
مجنون شده​ام از بهر خداسی پاره به کف در چله شدیای مطرب دل زان نغمه خوشای موسی ِ جان چوپان شده​ای


گر سر ننهم آنگه گله کن
زان زلف خوشت یک سلسله کنسی پاره منم ترک چله کناین مغز مرا پرمشغله کنبر طورُ برآ ترک گله کن

                                                                                               مولوی
                                                                                           با صدای استاد شجریان

نظرات 3 + ارسال نظر
ارغوان جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 09:07 ب.ظ

ای مهربانتر از برگ در بوسه های باران
بیداری ستاره در چشم جویباران

آئینه نگاهت پیوند صبح و ساحل
لبخند گاهگاهت صبح ستاره باران

بازا که در هوایت خاموشی جنونم
فریادها برانگیخت از سنگ کوهساران

بیگانگی ز حد رفت ای آشنا مپرهیز
زین عاشق پشیمان سرخیل شرمساران

ارغوان جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 09:39 ب.ظ http://arghavan2.mihanblog.com

اول شدما .

محمد سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 03:09 ب.ظ http://mami23.persianblog.ir

هوایی شدم باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد