leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

طاقت


خمیازه می‌کشم اما چیزی از حجم کسل کننده این روزها که روی دلم باقیست کم نمی‌شود. پر از کسالتم و بی هیچ توجهی خودم را بیشتر خسته می کنم تا مجالی برای فکر کردن و بی‌خوابی نباشد... نمی‌شود من در این واپسین روزهای تیرماه هشتاد و هفت بازنشستگی پیش از موعد بگیرم؟ باور کن که خیلی خسته‌ام... اصلا به قول رضا قاسمی چرا همش از مسیرهای کج !!! باور کن بچه‌تر از آن بودم که فکر می‌کردم، خیلی بچه‌تر از آنی که بتوانم مسیر کجم را تشخیص دهم. ببخش که پراکنده می‌نویسم. دل پریشانیم را گواه می‌دهد... حالا هم دلتنگی آزارم می‌دهد. شده ام یک بام و دو هوا. حالا هم که راهی برای برگشت نیست حتما ادامه می‌دهم، از روی تخس بازی و لجبازی و قد گری و یا هر چیز دیگری هم که حساب کنم، موفق می‌شوم ... اما هر کسی هم نداند خودم می دانم که این لحظات چه نکبت‌بار گذشته. باید همان اول می‌فهمیدم اینهمه دوری را طاقت من نیست، همان روز که توی ایمیگریشن مهر ریجکت زدند، همان شبی که صدای گریه مرد چینی را وادار به خواندن ترانه کرد، همان شب که تو زنگ زدی و گفتی چشمهایت را باز کن، برو باز بپرس ، ضرر ندارد که ... همه این گواهی‌ها را ندیده گرفتم ... تا اینجا این مسیر کج به نیمه رسیده رفیق... اما هی از خودم می پرسم چه سود؟ حالا که مادر اینجا نیست، حریم امن خانه نیست، چای داغ بعداز ظهر نیست، تو هم که دیگر نیستی، گیرم آسمان همان رنگ باشد و من هم من باشم باز سودش چیست!؟ ... سخت می‌شود رفیق... خیلی سخت شده گذران این روزهای خاکستری!  

پ.ن : صیاد

نظرات 6 + ارسال نظر
تنهاترین تنها(سمانه) پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.tanhatarin-tanha.blogfa.com

اره سخته خیلییییییییییییی

سپهر جمعه 21 تیر 1387 ساعت 09:44 ق.ظ http://sepehr7.blogfa.com

اون باره کجه که به مقصد نمی رسه نه راه کج.
اصن کو صراط مستقیم

محمد جمعه 21 تیر 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.mami23.persianblog.ir

سلام.
حسرت تصمیمات گذشته رو خوردن چیزی رو حل نمی کنه.
دو راه داری.یا برگرد و از نو شروع کن که خوب در این صورت ۲ سال رو از دست دادی....
یا اینکه محکم ادامه بده و اجازه نده ناامیدی به درونت راه پیدا کنه.
در هر صورت برات آرزوی موفقیت دارم.

ارغوان دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://arghavan2.mihanblog.com

سما......................

. چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 04:33 ق.ظ

دلتنگیهای من اصلا خنده نداره !
ازت متنفرم سما متنفر !

وحید پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 07:18 ب.ظ http://download4software.iranblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
وبلاگ جالبی دارید . از شما دعوت می کنم به وبلاگ من هم سری بزنید.
در ضمن برای تبادل لینک منتظر جواب شما هستم.
اگه مایل به این کار هستید منو با نام :: مرکز دانلود جدیدترین نرم افزارها :: لینک کنید.
و به من بگید تا شما رو با نام دلخواهتون لینک کنم.
حتما در این مورد در وبلاگ من نظر دهید.
با تشکر.
وبلاگ : download4software.iranblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد