leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

مرداد ... فصل ِ من!

هیچ چیز نمی‌تواند حق‌طلبی‌ام را فرو بریزد، مگر اینکه خدا را در کوه تور ببینم و او به من بگوید که همه چیز شوخی و مسخره بوده است، ول کن، سخت نگیر. بعدش میدانم به چه قیمتی و کجا خودم را بفروشم!


            
                                                                                                                                     "عباس معروفی"

 

*پ.ن: بیست و پنج سالگی چیز کمی نیست! / ۱۲مرداد

 

نظرات 3 + ارسال نظر
amin پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 01:30 ق.ظ

salam samaii

khobi khosh migzarrree

mesle inke be man bishtar khosh migzaree naaa !!s

eide to ham mobarak jat khali az mashhad miam

محمد پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://MAMI23.PERSIANBLOG.IR

جوگیر شدیا.
۲۵ سالگی همچین آش دهن سوزی نیست بابا.
به سن ما که برسی می‌فهمی.تقصیر خودت نیست...هنوز جوونی.

مهرانی... دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 02:58 ب.ظ http://mehranweblog.blogsky.com/

تولدت مبارک.... ۱۲ مردادی !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد