leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !


هیچی بابا
بی‌خیال !
نظرات 1 + ارسال نظر
lovelyboy شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 02:22 ق.ظ http://lovelyboy2009.blogfa.com

چقد قشنگ مینویسی
راستی کجا درس میخونی؟؟؟؟
یه جایی دم از برنامه نویسی زده بودی که تو شهر کوچیک با یه استاد در پیت ادمو دیوونه میکنه چه برسه به یه دانشگاه خوب
راستی تا یادم نرفته دوست دارم نظرتو راجع به نوشته های اخیرم بدونم میخوام بدونم چطور مینویسم؟؟؟ ممنون میشم کمکم کنی

ممنون اما این پست که خالیه !... lol
برنامه نویسی که آدمو دیوونه نمی‌کنه. فقط یه سری کد هست که الان حتی احتیاج به حفظ کردنشون هم نیست و نرم‌افزارهایی هم در بازار موجوده که مثلا کد VB به اون می‌دی و به برات به #C ترجمه می کنه. زیاد سخت نگیرش.
حتما نوشته‌هاتو می خونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد