leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

یوگی و دوستان


می‌گه بوبو... بیا اینجا!
می‌گم بوبو!؟! می‌گه آره... من یوگی هستم. تو هم بوبو... !! بقیه هم دوستان دیگه! 

اینجا جمعه شب همه به من عید رو تبریک می‌گفتن... بعد منم کلی تشکر و تعجب... حالا یوگی و دوستان کلی بهم خندیدن که بابا سال نو اسرائیلی‌ها بوده و از اینجا که این ملت فکر می‌کنن من اسرائیلی هستم داشتن سال نو اسرائیلی‌ها رو بهم تبریک می‌گفتن!! حالا اینکه چرا این ملت وقتی منو می‌بینن فکر می‌کنن من اسرائیلی‌ام بماند- من تو این نظرسنجی‌‌ها با چشام دیدم که این ملت چه‌قدر محبوبن!! حداقل از ما ایرانیها خیلی بیشتر!! 

یکی از این برو بچ یوگی و دوستان اهل لیورپول هست. بچم به چیکن می‌گه چیخن! بعد به اسکویر می‌گه اسخویر!! بعد الان دو روز گذشته تازه من می‌فهمم چی‌ می‌گه!! خلاصه خیلی فانه!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شیطونک چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 12:18 ب.ظ http://afshinesheiton.blogsky.com

برو بابا

عروس نمی تونه برقصه می گه زمین کجه


هاهاها.~.~. آره؟! شایدم عروس کجه بابایی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد