leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

بایدازچراغها خوب مواظبت کرد.یک وزش باد می‌تواندآنهارا خاموش کند*


روزی از روزها
شبی از شب‌ها
خواهم افتاد و خواهم مرد
اما می‌خواهم هرچه بیشتر بروم
تا هرچه دورتر بیفتم... 

دکتر علی شریعتی 

پ.ن: در وصف حالِ خوب این‌روزها همین بس که ردِّ پایِ پاییز خالیست! ممنون از کائنات برای عشقی که این‌روزها نصیبم کرده. برای دیدگاهِ جدیدی که به من بخشیده... برای تواناییِ عجیبی که گاهی خیره می‌مانم که آیا این منم... من این منِ جسورِ جدیدم را دوست می‌دارم!  

*شازده کوچولو - ترجمه قاضی ص۹۶

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://ego-man.blogspot.com

وصف حال عاللی بود

وصف العیش... نصف العیش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد