leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

اندر باب خلاقیت ما ایرانیها

 

به باقالی می‌گن : آخه چرا با محسن؟!
می‌گه نه فقط به خاطر قدش که خیلی بلنده- محسن همه چیزش خوبه. 
                                                                                    برنج دانه بلند محسن!!!!! 

فکر کن!! این تبلیغ رو روی دستگیره‌های داخل مترو دیدم!!!!
محشرین به خدا... یعنی من یک‌ربع داشتم می‌خندیدما!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شیطونک سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://afshinesheiton.blogsky.com

من هم یک ربع به تو خندیم

اخه این پشت یعنی چی؟

منم این پست رو گذاشتم که بخندی !
همینطور که گفتم این یه تبلیغ برای برنج دانه بلند محسن بود که تو مترو دیدم... این که چه معنی‌ای می‌ده رو باید از طراحانش پرسید! :دی

پرنده تنها سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 08:53 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

اینجام اکتیوی که ...

کلن به اکتیو بودن اعتقاد دارم مهندس!! lol

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 08:17 ق.ظ

ایت ایزآسِم...لول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد