leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

Cheers darling


What am I darlin' ?l
A whisper in your ear ?l
A piece of your cake  ?l
Or your biggest mistake ?...l

What am I darlin' ?l

 

د ل ت ن گ

 

مهمترین چیزی کـــه در حال حاضــــر بهش فکر میکنم
اینه که چند وقته دیگه نمی خوام به دلتنگیام فکر کنم
و این خیلی فکــــر منو بــــه خودش مشـــغول کرده‌‌ !!

پ.ن : دل تنگتان شدم عجیب !

 

روزِ تو !

 

روزی است اَندر شب نهان
تُرکی میان هندُوان
حین تُرک تازی ای بکن ...

گردیم ما آن شب روان
اَندر پی ما هِندُوان
زیرا که ما بُردیم زَر
تا پاسبان آگاه شد !

ما شَب رَوی آموخته
صد پاسبان را سوخته
رُخها چو گل افروخته
کان بِیدَقِ ما شاه شد ! 

تَن را بدیدی ؟ جان نگر
گوهر بدیدی ؟ کان نگر
این نادره ایمان نگر
ایمان در او گمراه شد !

پ.ن : دکتر جون روزت مبارک !