leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

Julie & Julia

 

 

 

Are you back ?
please be back...
 

دیالوگ دقیقه 34 ترک دوم فیلم Julie & Julia. پیش خودم فکر می‌کنم چقدر این جمله آشناست... چقدر عمیق است! لبخندی که حلقه اشک درون چشم جولیا را پنهان می کند خاطره شعر فرانک را برایم تداعی می کند... 

But if you stay,
می‌شه stay.... خواهشا stay...
  

و منی که این روزها وقت زیادی برای تصمیم ندارم. دلم را بگذارم و بروم و یا بی‌ امید به تصویر شیرین و خاطرات محوی دل خوش کنم...

پ.ن: رسمن عاشق بعضی دیالوگای این فیلمه ام. جولیا لازممه!!!  

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 09:07 ق.ظ

نگاه کن ببین در آینده چه نگاهی به چنین روزی خواهی داشت و تصمیم بگیر.

پرنده تنها سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

ا، همه دخترا چرا عاشق این فیلمن ...
change شدی ها ...

میم.دانش چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://skyboy612.persianblog.ir

وقتی کنار یک فیلم مینویسند بر اساس داستان واقعی بیشتر باورم میشود که میخواهند یک چیزی را تو کله مان فرو کنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد