leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

برچسب غیر عمد

 

Oh my god ... What the fuck, when this happen? God bless his soul   

کریس کلمات بالا را با چشمانی گرد و متعجب تکرار می کند و هی با دست راست روی قفسه سینه اش صلیب می کشد. اینها را وقتی می گوید که قانون کیفری اینجا را جویا می شوم و می گویم که در کمال بدشانسی یکی از همکلاسی های ایرانیم در لانکاوی با یک مالایی تصادفی داشته که منجر به فوت مالایی می شود. بی قرارم. خیلی هم بی قرار. از قوانین کیفری اینجا به درستی اطلاعی نداریم و همگی نگران دوستمان هستیم که فردا صبح جلسه دادگاهی دارند. خانم اش همراهش است و وحید هم صبح بلیط گرفت و رفت. گفته بودم وقتی همه چیز خوب پیش می رود اتفاقی مثل بختک می آید چمبره می زند روی لحظه های خوشی ؟! خدا به خیر کند . . . 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
saye یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://misssayeh.persianblog.ir

گفته بودی . نباید می گفتی . وقتی می گویی می شود . حالا خدا بزرگ است . ما همه دعا می کنیم . تو هم خبرش را رسان .

amin دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 04:30 ب.ظ

salam sama khobi?

felan notebook nadaram

daneshgah daram bala paiin miram

doamon kon to in mah

ya ali

محمد پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 12:01 ق.ظ

الان باید خبری شده باشه.
حل شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد