leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !


تلخ ،
همچون مزهء گس چسبِ درِ پاکتِ نامه، در تماس با خیسی لب! 

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنده تنها یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

آره موافقم
ولی باید بیخیال شد ...

می بینم که به خیال اعتقاد داری مهندس؟! lol

[ بدون نام ] دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 07:18 ق.ظ

مزهء گس چسبِ درِ پاکتِ نامه همیشه تلخ نیست بستگی به نامش داره !!!
بعضی وقتا هم میتونه, تلخ و شیرین با هم باشه......

انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری - نه ز دیار و دیاری - باری
قاصدک
گرد بام و در من بی ثمر می‌گردی ... در دل من همه کورند وکرند!
مهدی اخوان ثالث
---
آره... شاید ! اما فصل انتظار برای یک نامهء مهر و موم و چسب دار و باحلاوت خیلی وقته تموم شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد